mandag den 25. november 2013

Nybyggerne


Ser I også nybyggerne? :-) 
Jeg er helt vild med programmet, og sidder altid klar onsdag aften til endnu et afsnit! Derfor blev jeg også super glad da jeg fandt ud af, at det var muligt at komme ud og se husene og møde de fire par i konkurrencen!

Det hele foregår lørdag d. 30/11 og søndag d. 1/12,  fra henholdsvis 10-16 og 12-16 i Christiansmindeparken i Vonsild. Jeg skal helt klart afsted! :-)




Jeg holder specielt meget af blåt par, Louise og Jonas, og jeg bliver altid vildt inspireret af deres meget anderledes og virkelig personlige løsninger og stil. Jeg glæder mig specielt meget til at se værelset som de lavede sidste onsdag - og som de i øvrigt vandt 20.000 kr for. Men ja - selvfølgelig også de andre rum som er utrolig unikke! :-) 








 For mere information om åbent hus arrangementet, klik her.

//Mille. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar