mandag den 18. november 2013

Hvem er jeg egentligt ...


Kan se at der de sidste par dage, har været en del trafik her på min blog! Hvor er det bare dejligt! Derfor er det vidst også på tide, at jeg præsenterer mig selv :-)

23 årig fartglad studerende, indretnings-freak, kæreste og drømmer.
Jeg har Danmarks absolut hurtigst voksende skolager. Jeg kan lide at diskutere det meste - gerne politik og alt hvad der måtte stå på forsiden af avisen, og så kan jeg bage temmelig godt! Jeg kan også stå på ski, spise oliven, overleve det meste og elske så man næsten dør af det! Jeg kan grine - højt og længe, det kan min omgangskreds skrive under på! Jeg kan sagtens overleve ikke at være nr. 1 til alt, men jeg vil da gerne være det! Sidst men ikke mindst så har jeg verdens bedste familie, venner og kæreste - det sidste trumfer det meste!

Denne blog er ment som en digital sættekasse, hvor du har mulighed for et kig. Bloggen vil ikke omhandle noget specifikt, men mest af alt give et indblik i min hverdag og tanker fra en lille lejlighed, lige i midten af det hele, nemlig mit elskede Aarhus C. 

Du er hjertlig velkommen!

//Mille 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar