søndag den 17. november 2013

Sweets - Danmarks sødeste madfestival

Jeg elsker søde sager og, ikke mindst, nye smagsoplevelser!
Derfor er jeg heller ikke i tvivl om, at jeg er nødt til at stå i køen når Ridehuset den 23. og 24/11 åbner dørene for Danmarks sødeste festival! 


Ridehuset i Aarhus C bliver i de dage fyldt med alt fra vin til ost, chokolade, likør, kaffe, vinagretter, olier, most osv. Altsammen fra lokale importører og producenter fra Danmark, og selvfølgelig af højeste kvalitet! :-) 


Jeg synes personligt det lyder som en rigtig spændende arrangement, og hele konceptet med at gå og blive inspireret af de mange stande (og ubegrænsede smagsprøver!) lyder lige som noget for en kage/bage/slikmund som jeg! :-)

Arrangementet finder som sagt sted lørdag og søndag, og vil begge dage vare fra kl. 10-18. Jeg satser selv på at tage afsted om søndagen, hvor programmet ser således ud: 

  • 10.00 Messen åbner
  • 11.00 30 min personlig rundvisning med arrangørerne
  • 12.00 Kagerigets egen konditor skriver personlige hilsner på honninghjerter 13.00 45 min. eksklusiv kaffesmagning hos La Cabra
  • 14.30 Friis-Holm holder foredrag om ”Jord til Bord” – Kakao og chokolade 16.00 45 min. eksklusiv kaffesmagning hos La Cabra
  • 16.30 30 min personlig rundvisning med arrangørerne
  • 17.00 Højbakke vingård udtrækker vinder i konkurrence - vind 6 vine 18.00 Sweets udtrækker vinder til dagens mad- og vinkurv
  • 18.00 Messen lukker 




Billetprisen for én hel dag er 75 kr for voksne hvis man køber billetter online, her. Det er også muligt at købe billetter i døren, til 100 kr. pr. person.

For mere information, klik her

//Mille. 

2 kommentarer:

  1. Der havde jeg tænkt at skulle hen - det lyder jo lækkert :)

    Kh Mette
    www.mettevinther.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ja, det gør det bestemt! :-) Og lige som noget for en bage-entusiast! ;-)

    SvarSlet